Thursday 16th May 2024

חליפת שורה קדמית

December 18, 2022 by fygt
No Comments

היי אוהב! מקווה שהשבוע שלך הולך נהדר. אני יודע שזה כבר אמצע ג’רזי נבחרת מרוקו בכדורגל השבוע, אבל אף פעם לא מאוחר לשאול אם היה לך סוף שבוע נהדר וחגיגת יום האם. אם אתה עוקב אחריי באינסטגרם כנראה ראית הצצה לסוף השבוע של ג’רזי נבחרת מקסיקו בכדורגל יום האם המלא שלי.
במשך שבועות, האבי אמר לי לפנות את סוף השבוע של יום אמי שהוא לוקח את נולן ואני למיקום סודי כדי ליהנות מסוף השבוע. הוא חגג אותי ביום האם בשנה שעברה בזמן שהייתי בהריון אבל זו הייתה החגיגה הראשונה שלי עם נולן וזה היה כל כך מקסים. המיקום הסודי של האבי היה מלון לוריאן וספא באלכסנדריה וירג’יניה.
ביום ראשון (יום האם) התעוררתי לחבורה של קלפים מקסימים לצידי והאהוב עלי היה מנולן. זה היה יום האם הכי טוב אי פעם ואני מאחל לכל האימהות היפות, ג’רזי סאו פאולו האמהות להיות ונשים מקסימות שם שוב יום אם שמח.

תלבושת: מכנסיים (C/o חנות בשורה הראשונה כאן, אוהב את זה כאן וכאן) // בלייזר (c/o כאן, אוהב את זה כאן וכאן) // זארה גופית (ישן, אוהב את זה כאן וכאן) // ניקולס משאבות קירקווד (אזל, אוהב את זה כאן וכאן) // שפתון (הנה, אוהב את זה כאן) // Ray Ban משקפיים (הנה, אוהב את זה כאן וכאן)
קבלו כאן פריטים דומים:

< >

הפעל את JavaScript שלך כדי להציג תוכן
תודה שעצרת ליד, שיהיה לך יום מקסים.
חיבוקים ונשיקות
סטלה
צולם על ידי דג’י

אתה יכול גם ליהנות:

הדרך הטובה ביותר להתחיל את החדש שלך …

איך להתלבש לדייט החורף עכשיו

כיצד לרענן את עבודתך לתלבושת זו …

סיכות מעבר שאתה צריך עכשיו

היכנס לדעת.

הירשם עם כתובת הדוא”ל שלך כדי לקבל חדשות ועדכונים.

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

הירשם

תודה שנרשמת!

Leave a Reply

Your email address will not be published.