Wednesday 15th May 2024

פוסט אורח: מציאת זמן להתעמל

January 26, 2023 by fygt
No Comments

עדכון 2018: אנו עדיין חושבים שזה דיון נהדר על מציאת זמן להתעמל, אך יתכן שתרצה לבדוק כמה מהפוסטים האחרונים האחרונים שלנו בנושא פעילות גופנית ונשים עסוקות, כולל 7 טיפים שיעזרו לך להעסיק מאמן אישי.
משטר אימונים קבוע ומשרה אינטנסיבית הם לא דברים קלים להתפייס – אז איך אתה מתאים להתעמלות ליום עמוס? דיברנו על אימונים של אמצע היום, כמה מ- DVDs המועדפים עליי, ובאופן כללי דיברנו על איך להתאים להתעמלות ליום עמוס, אבל לא תוך זמן מה-אז אני נרגש לקבל את פוסטר האורח של היום, הבלוגר מאחור צדק חם מתוק, שעושה את הבלתי אפשרי ומאזן עבודה עמוסה כייעוץ פנימי עם שגרת פעילות גופנית די מדהימה. ידעתי עליה מאז ששנינו התחלנו בלוגים אנונימיים כבר בשנת 08 ‘ – אבל רק לאחרונה נפגשנו בחיים האמיתיים, והיא מדהימה כמו ג’רזי באייר לברקוזן שהכתיבה המצחיקה שלה תגרום לך לחשוב שהיא יכולה להיות. אנא ברוך הבא את מריה דה סזארה של צדק חם מתוק, מעניקה עצות מצוינות משלה למציאת זמן להתעמל כשיש לך עבודה אינטנסיבית! – קאט.
אני שונא להתאמן. לא “אני שונא להתאמן” כמו ב”כושר הכושר הוא לא הקטע שלי אבל אני מוקיר את הריצה היומית שלי בגובה 5 מייל. ” לא. אני מתכוון ל”אני שונא להתאמן “כמו ב”אחרי שעבדתי שבועות של 60 שעות, אני מעדיף לעשות כמעט כל דבר אחר ביקום, כולל ישיבה בחדר ובהה בידי, מאשר להסתדר.” כמו כן … אני לא בדיוק מה שתקרא לספורטאי. יש לי עבודה שכרוכה בהרבה ישיבה אגרסיבית. אני שונא להזיע. לעולם לא תשמע “אלוהים אדירים, מחזור הנשמה הוא הדבר הכי טוב בבוקר יום ראשון!” צא מהפה שלי. אתה יודע מה הדבר הכי טוב בבוקר יום ראשון? בראנץ ‘שמפניה בן שלוש שעות ואחריו לא הולך למחזור הנשמה.

אז מדוע בעולם עליכם להקשיב לי לטיפים כיצד לגרום לכושר להשתלב בחייכם? ובכן, כי אם אני יכול לגרום לזה לקרות, תאמין לי, אתה יכול לגרום לזה לקרות. לפני כמה שנים, אחרי שעזבתי עבודה גדולה במשפטים והתעלמו מהכושר האישי שלי במשך שנים, גופי פשוט הרגיש. הגב שלי תמיד כאב. הבגדים שלי לא התאימו כמו שרציתי שהם עשו. פשוט הרגשתי כמו בלגן חלש ומנותק.
אבל עכשיו, אחרי שמעדתי כמה התאמות ומתחיל ולבסוף למצוא שגרת כושר שעובדת עבורי, אני מרגיש חזק יותר ויותר מסונכרן עם גופי ממה שאי פעם היה לי. ועכשיו, גם כשאני עייף ומטורף ומפחש לחלוטין את הרעיון של להיפטר לחדר הכושר, אני יודע שארגיש טוב יותר במאה אחוז אחרי שאעשה זאת – וזה ממשיך לחזור.
אז אני יודע שאין לך זמן להתאמן, אני יודע שיש מיליון דברים אחרים שאתה מעדיף לעשות עם הזמן והכסף שלך כל כך מדי-תאמין לי, אני ממש איתך ו אבל, אם אתם מחפשים לקפוץ על קשת הכושר, קחו בחשבון את המחשבות הכלליות הללו כשאתם נאבקים במציאת זמן להתאמן עם עבודה אינטנסיבית:

מצא את ה- F-I-T בכושר. בכושר זה הכל. קיימות בערך שישה מיליארד אפשרויות כושר ועליך להבין איזה מהם מתאים לא רק לצרכי הכושר שלך, אלא גם את לוח הזמנים, התקציב, אורח החיים שלך, והכי חשוב, אישיות. האם אתה צריך להיות נביח בסגנון Bootcamp, או שאתה מעדיף אווירה עדינה ומטפחת יותר? האם מוזיקה רועשת ואורות מהבהבים הריבה שלך או שהיא נקייה ומפוכחת את הדבר שלך? לא משנה מה העדפתך, הקדיש זמן לוודא שהתרבות של המקום היא המתאימה הנכונה. צא לסיבוב הופעות, לראיין את המאמנים, נסה חברות משפט או צנח לשיעור. לא משנה מה יעד הכושר שלך, וודא שאתה מבצע מחקר לפני שאתה מוציא את זמנך וכסף שלך-כמו כל מערכת יחסים ארוכת טווח, אם ההתאמה ג’רזי א.ז. אלקמאר לא נכונה, אתה לא מתכוון להסתובב לטווח הארוך.

קבל הכי הרבה המפץ לדולר שלך. כל האימונים אינם נוצרים שווים. אין לנו זמן לבזבז, ואם אתה מתכוון להתייחס לחדר הכושר מלכתחילה, אתה רוצה לוודא שאתה ממקסם את המאמצים שלך. האם הליכה על הליכון למשך 45 דקות פעם בשבוע תניב תוצאות טובות יותר מאשר גלישת ספה למשך 45 דקות? כנראה. אבל לא לעזאזל הרבה יותר. דקות יקרות. השתמש בהם בחוכמה. מה שמביא אותנו ל:
דע את המטרות שלך. מדוע בדיוק אתה בחדר הכושר? האם אתה רוצה לאבד שומן בגוף, להשיג שרירים, לשפר את בריאות הלב וכלי הדם, לבנות כוח לאחר פציעה, לשמור על סטטוס קוו? “התחממו, תרגישו טוב” הם יעדים כוללים לטווח הארוך, אך יעדים בגודל נשיכה קל יותר להגדיר-ולהיפגש-וככל שתפגשו ג’רזי ברצלונה יותר יעדים, כך תהיה מוטיבציה יותר להמשיך להציב חדשים. מה שמביא אותנו כעת ל:
להביא את המומחים. בואו נגיד שרק גילית שיש לך מחלת עצם מוזרה, או שנעצרת בגלל רצח, או שאתה זקוק לבוטוקס – האם אתה הולך ללכת למרפאת החנות הראשונה שצצה בחיפוש בגוגל, או שאתה הולך לנסות למצוא המומחים המובילים בתחום? Gurrrl, האימון הזה לא יכול לבלגן גוף אם אינך יודע מה אתה עושה. חפש מכוני כושר עם מדריכים מנוסים ומאמנים מוסמכים – ולא סוג “אישורים”null

Leave a Reply

Your email address will not be published.